6 Mart 2015 Cuma

Nerede Kalınır

Bu konuda zaten çok fazla seçenek yok. Adada 20 kadar otel var ve bunlar her bütçeye hitap edecek cinsten. Ancak şöyle bir sıkıntı var ki bu oteller ya booking.com gibi sitelerde hiç listelenmiyor ya da listelense bile hepsi dolu görünüyor. Hâlbuki durum böyle değil, ben de tesadüfen bulduğum otele booking üzerinden baktığımda hiç yer kalmadığını görmüştüm ama internet siteleri üzerinden kendim irtibata geçince rezervasyonu yaptırmakta bir sıkıntı çekmedim. Paranın %40’ını gitmeden önce göndermemi istediler, ben de paypal üzerinden ödeme yaptım. O konuda da herhangi bir sorun çıkmadı. Bu bilgilerden sonra otelin sunduğu hizmetlere göre kalacağınız yeri seçmek size kalmış. Benim kaldığım otel her gün günde iki kere olmak üzere tekne ile dalışa götürüyordu ve günde 4 öğün yemek veriyordu örnek vermek gerekirse. Bu gibi ayrıntılara dikkat ederek karar verebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder