2 Ekim 2014 Perşembe

Nerede Kalınır

Bu konuda çok çeşitli tecrübelerim olmasa da benim tavsiyem Sukhumvit bölgesi olacaktır. Hem iki ayrı metro hattının kesişim noktası olması hem de gece de gezme imkanı vermesi sebebiyle benim tercihim bu yönde oldu. Bu arada küçük bir bilgi vereyim Sukhumvit Caddesi oldukça uzun bir cadde ve haritadan otel seçerken Sukhumvit Caddesine yakın olduğunu görüp aldanmayın. Böyle bir otel tutup bahsettiğim bölgeden kilometrelerce uzakta kalabilirsiniz. Bu sebeple www.booking.com ya da www.expedia.com gibi sitelerde bölge tercihlerinden Sukhumvit’i seçerek daha isabetli bir tercihte bulunabilirsiniz. Bölge birçok otele ev sahipliği yapıyor, tabi ne kadar merkezi olursa fiyatlar da o kadar yükseliyor. Ana cadde üzerinde Hilton gibi 5 yıldızlı oteller mevcutken 15-20 dakika yürüme mesafesinde geceliği kişi başı 10 dolara oldukça temiz ve kaliteli bir ortam sunan Hostel ve Guest House’lar da bulunuyor. Ben de böyle bir hosteli tercih ettim ve açıkça söylemeliyim ki vereceğim ücret karşısında oluşan beklentimin çok üzerinde bir hizmet ile karşılaştım. Hem temizlik hem cana yakınlık hem de geziler konusunda sağladıkları destek sebebiyle hostelden çok memnun ayrıldım. Yukarı adlarını verdiğim otel rezervasyon sitelerinden yorumlara bakarak siz de kalacak bu tür ucuz ve kaliteli mekanlar bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder